Harri Lehtonen jatkaa piirin puheenjohtajana

Uutiset 19:09

Satakunnan Sosialidemokraatit ry:n syyspiirikokouksessa 12.11.16 tehtiin seuraavat valinnat. Piirin puheenjohtajaksi valittiin jatkamaan Harri Lehtonen Eurasta, I varapuheenjohtajaksi valittiin Diana Bergroth-Lampinen Porista ja II varapuheenjohtajaksi Erkki Raittila Raumalta. Bergroth-Lampinen on toiminut aiemmin piirin II varapuheenjohtajana, Raittila piirihallituksen jäsenenä. Puheenjohtajisto valittiin vuosiksi 2017-2018.

Piirihallitukseen valittiin vuodelle 2017 seuraavat henkilöt: Ari Kokkonen (uusi) ja Mia Koski Raumalta, Mirva Heino ja Petteri Lahti Porista, Kristiina Kotaoja Jämijärveltä, Pekka Ojanen Ulvilasta, Vesa Kilkku Nakkilasta, Marika Uimaluoto Merikarvialta, Kirsi Saarinen Harjavallasta (uusi) ja Aila Hänninen Huittisista (uusi).

Puoluevaltuustoehdokkaat seuraavalle puoluekokouskaudelle: Katri Kujanpää Kankaanpäästä, Tommi Raunela ja Krista Kiuru (uusi) Porista, Rainer Lehti Raumalta ja Ari Prinkkala (uusi) Kokemäeltä.