Ehdokkaamme Satakunnan Osuuskaupan edustajiston vaaleissa

Äänestysaika on 8.-23.3.2021. Edustajistoon valitaan yhteensä 50 jäsentä.

Jäsenalue 1 (Pori valitaan 28): Alenius Sinikka, Bragge Seija, Heino Mirva, Heljakka Helena, Hietaharju Sami, Huhtala Johanna, Keskinen Minna, Kinnunen Noora, Kivimäki Paula, Kuusela Pirkko, Latvala Heli, Myllykoski Sonja, Mäki Pirjo, Rantanen Veijo, Ryynänen Joonas, Sanderg Kirsi, Santikko Maria, Södergård Juha, Trast Ismo, Vaitiniemi Ari, Virkki Susanna, Vähänen-Koivuluoma Tuija ja Yli-Kauhaluoma-Nurmi Päivi.

Jäsenalue 2 (Eura, Eurajoki, Harjavalta, Nakkila ja Ulvila valitaan 10)

Sainio Tuula, Veijonaho Marko (Eurajoki), Kauramäki Kai, Laine Tanja, Lukka Timo, Luotola Teuvo, Rosendahl Irma, Saarinen Kirsi, Tiitinen Juhani (Harjavalta), Lukka Heli, Sallinen Erik, Suonpää Riitta (Nakkila), Härmä Raimo, Laine-Santanen Päivikki, Pohjavirta Hannele, Ruotsalainen Kimmo, Viljanen Jarkko (Ulvila).

Jäsenalue 3 (Kokemäki, Huittinen, Punkalaidun, Sastamala valitaan 7)

Haapanen Jorma, Kuhlman Sanna, Prinkkala Ari, Seppälä Heidi (Kokemäki), Hänninen Aila, Kärki Anu, Sairanen Helvi, Tuominen Maritta (Huittinen), Wakkala Marja (Punkalaidun).

Jäsenalue 4 (Kankaanpää, Merikarvia, Pomarkku, Siikainen valitaan 5)

Kuusisto Paula, Laurila Erika (Kankaanpää), Kurtti Arja (Siikainen), Uimaluoto Marika (Merikarvia).