Satakunnan puoluekokousehdokkaat 2020

Uutiset 14:25

Puoluekokousehdokkaiden ehdokasasettelu on päättynyt 16.2.2020. Satakunnassa ehdokkaita on asetettu vaaliyhtymistä yhtä paljon kuin piirillä on edustajapaikkoja (38). Puoluekokousehdokkaat vahvistetaan 3.4.2020 pidettävässä piirikokouksessa Porissa. Samassa kokouksessa asetetaan ehdokkaat puoluevaltuustoon (4) seuraavaksi puoluekokouskaudeksi.

Puoluekokousehdokkaat vaaliyhtymittäin:

Vaaliyhtymä 1 (Pori) 16 paikkaa:

Jyrki Levonen, Mirva Heino, Juha Södergård, Rauli Taimi, Antti Vuolanne, Tuomas Koivisto, Tanja Jussila, Rauno Vesivalo, Johanna Rantanen, Petteri Nurmi, Paula Kivimäki, Neea Kähkönen, Sami Hietaharju, Tarja Terho-Sjöblom, Satu Joensuu, Toni Sulameri.

Vaaliyhtymä 2 (Rauma) 7 paikkaa:

Sari Seimelä, Carita Vainio, Rainer Lehti, Erkki Raittila, Irma Suonpää, Pekka Mantere, Jari Laihonen.

Vaaliyhtymä 2 (Eura, Säkylä) 4 paikkaa:

Maaret Vainio ja Ari Reunanen (Eura), Timo Lehtonen ja Kari Madekivi (Säkylä)

Vaaliyhtymä 4 (Harjavalta, Huittinen, Kokemäki, Nakkila) 4 paikkaa:

Anne Paavilainen (Harjavalta), Aila Hänninen (Huittinen), Ari Prinkkala (Kokemäki), Erik Sallinen (Nakkila).

Vaaliyhtymä 5 (Ulvila, Eurajoki) 4 paikkaa.

Teemu Valtonen ja Outi Veijonaho (Eurajoki), Raimo Härmä ja Leena Jokinen-Anttila (Ulvila).

Vaaliyhtymä 6 (Honkajoki, Jämijärvi, Kankaanpää, Karvia, Merikarvia, Pomarkku, Siikainen) 3 paikkaa:

Jarmo Lehtilä (Kankaanpää), Arja Kurtti (Siikainen), Miia Sjöman (Jämijärvi).