Ehdokkaat asetettu Satakunnan Osuuskaupan edustajiston vaaleihin

Uutiset 12:57

Edustajiston vaalit pidetään 3.-16.10.2017

Jäsenalue 1 (Pori, edustajistopaikat 27): Sinikka Alenius, Mirva Heino, Helena Heljakka, Sami Hietaharju, Jarno Huttunen, Noora Kinnunen, Paula Kivimäki, Tuomas Klimoff, Maarit Kovamäki, Petteri Lahti, Heli Latvala, Juha Lehtonen, Mika Mäenpää, Pirjo Mäki, Ari Nordström, Konsta Ojanen, Anne-Marie Paasimäki, Sisko Peltomäki, Sirpa Saarni, Ahti Salmi, Hannu Salo, Kirsi Sandberg, Matti Savolainen, Juha Södergård, Heli Tomminen, Ismo Trast, Henna Tuomikoski, Ari Vahala, Ari Vaitiniemi, Susanna Virkki, Tuija Vähänen-Koivuluoma, Päivi Yli-Kauhaluoma-Nurmi.

Jäsenalue 2 (Eura, Eurajoki, Harjavalta, Nakkila, Ulvila, edustajistopaikat 10): Raimo Härmä, Hohtari Pekka, Kuusisto-Länsineva Maija, Laine-Santanen Päivikki, Lukka Heli, Lukka Timo, Luotola Teuvo, Metsälä Anne, Pohjanvirta Hannele, Rosendahl Irma, Ruotsalainen Kimmo, Ryhänen Vesa, Saarenmaa Harri, Saarinen Kirsi, Sallinen Erik, Veijonaho Marko, Viljanen Jarkko

Jäsenalue 3 (Huittinen, Kokemäki, Punkalaidun, Sastamala, Säkylä, edustajistopaikat 7): Jorma Haapanen, Aila Hänninen, Harri Kivenmaa, Anu Kärki, Helvi Sairanen, Heidi Seppälä, Marjatta Sutinen, Maritta Tuominen

Jäsenalue 4 (Honkajoki, Kankaanpää, Merikarvia, Pomarkku, Siikainen, edustajistopaikat 6): Arja Kurtti, Paula Kuusisto, Erika Laurila, Heidi Viljanen, Marika Uimaluoto.